REGULAMIN
 

1. Internetowa kwiaciarnia a-kwiaty.pl prowadzona jest przez firmę a-kwiaty.pl z siedzibą przy ul.Pawłowa 2, Wrocław, NIP 895-102-62-27. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie w kwiaciarni "Ładne Kwiatki" Wrocław, ul. Grabiszyńska 9 i przez strone www.a-kwiaty.pl

2. a-Kwiaty.pl prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych i prezentów za pomocą sieci www. Zamówienia przyjmowane są przez strone www.a-kwiaty.pl lub przez telefon. Sklep dostępny jest publlicznie dla firm i osób prywatnych zwanych dalej Użytkownikami.

3. Ceny podane przy wszystkich produktach są cenami brutto i zawierają koszt dostawy.

4. Złożenie zamówienia przez Użytkowinika nie wymaga rejestracji.

5. Zdjęcia produktów, logo oraz grafiki są własnością a-Kwiaty.pl lub zostały przekazane w użytkowanie przez partnerów a-Kwiaty.pl.

6. Faktura Vat wystawiana jest na życzenie Użytkownika.

7. Przyjmujemy płatności: przelewem, przekazem, kartą kredytową, transerem on-line, przy odbiorze /tylko we Wrocławiu!/.
(przy płatnościach kartami bezpieczństwo zapewnia 128 bitowy klucz ).

8. W większości przypadków możemy zrealizować krajowe zamówienie tego samego dnia jeśli wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie lub otrzymamy kopię przekazu/przelewu.
W przypadku przesyłek realizowanych za pomocą firmy kurierskiej zastrzegamy czas doręczenia do 72godzin w dni robocze od zaksięgowania wpłaty (np.: kosze upominkowe,delikatesowe, przenty, szarfy itp - odpowiednia informacja znajduje się przy opisie produktu.

9. Dostawy zazwyczaj odbywają się w godzinach 8-20 w dni powszednie. Jeżeli życzą Państwo sobie aby kwiaty zostały dostarczone, w któryś z dni wolnych prosimy o kontakt z pracownikiem kwiaciarni. W przypadku przesyłek zagranicznych oraz niektórych doręczeń krajowych kwiaciarnia zastrzega możliwość zastosowania przedziałów czasowych 9-16 i 16-19. Nie gwarantujemy dostawy na określoną godzinę, szczególnie w dni takie jak: Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki.

10. Prosimy o ustalenie w miarę mozliwości godziny dostawy tak abyśmy zastali odbiorcę. Niechętnie zostawiamy u sąsiadów. W sytuacjach, gdy nie możemy dostarczyć kwiatów zostawiamy awizo z informacją o sposobie odbioru kwiatów. W przypadku gdy awizowana przesyłka będzie do odbioru w kwiaciarni realizującej zamówienie - odbiór musi nastąpić w ciągu 24 godzin od wystawienia awizo. Po tym terminie przesyłkę uważa się za doręczoną a zlecenie za prawidłowo zrealizowane. Także w przypadku gdy adresat odmówi przyjęcia lub podany adres jest nieprawidłowy uważa się za doręczoną a zlecenie za prawidłowo zrealizowane.

11. Podczas realizacji zamówienia staramy się ułożyć bukiet taki jak na zdjęciu - zachować jego tonację i składniki. Ewentualne zmiany mogą wynikać z sezonowej niedostępności niektórych kwiatów. W wyjątkowych przypadkach zastąpienie jednego kwiatu innym może okazać się niezbędne aby dotrzymać terminu doręczenia.
Zrobimy wszystko aby doręczany bukiet był jak najbardziej podobny do tego, który Państwo zamawiacie. Zastrzegamy sobie prawo do dostarczenia bukietu lub innego produktu (np czekoladki) o podobnej jakości i wyglądzie, zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka). Gwarantujemy jednak, że będą to zawsze produkty o tej samej jakości i wartości.

12. Przesyłki zagraniczne: zamówienia wysłane i opłacone do godziny 12 w dzień powszedni (od poniedziałku do piątku) w większości przypadków mogą być zrealizowane tego samego dnia (w niektórych przypadkach najpóźniej w ciągu 48 godzin). Zamówienia nadesłane w piątek po godzinie 12:00 (czasu lokalnego), jak również w sobotę i niedzielę, zostaną zrealizowane dopiero w poniedziałek. Wszystkie zamówienia świąteczne lub okolicznościowe powinny być składane z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, w przeciwnym wypadku istnieje ryzyko, że zostaną one zrealizowane dopiero następnego dnia. Nie doręczamy kwiatów w święta państwowe kraju odbiorcy oraz NIE doręczamy kwiatów poza granicami Polski w soboty i niedziele. Nie gwarantujemy doręczenia w godzinach podanych w zamówieniu. Prosimy o podanie numeru telefonu do odbiorcy - zagraniczne kwiaciarnie zazwyczaj najpierw kontatują się przed doręczeniem.

13. Warunkiem realizacji dostawy jest podanie prawidłowych danych odbiorcy. Kwiaciarnia www.a-Kwiaty.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, odmowy przyjęcia bukietu lub braku płatności wynikającej np. z braku pozytywnej autoryzacji karty kredytowej zamawiającego a także w przypadku awarii systemu teleinformatycznego firmy www.a-Kwiaty.pl lub systemu jej partnerów.

14.W przypadku rezygnacji z zamówienia zwracamy Użytkownikowi wpłaconą kwotę. Rezygnacji z zamówienia można dokonać do 12godzin przed terminem realizacji, po tym terminie nie gwarantujemy możliwości anulowania zamówienia oraz zwrotu kosztów.

15.a-kwiaty.pl nie ponośi odpowiedzialności za treść zleceń.

16.a-kwiaty.pl zastrzega sobie możliwość anulowania zlecenia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia lub w razie wątpilowści związanymi z jego treścią. Użytkownik zostanie niezwłoczie powiadomiony o tym fakcie.

17.W przypadku doręczeń do szpitali, dużych firm, banków, hoteli mogą być doręczone do recepcji lub sekretariatu (w zależności od przepisów wewnętrznych).

18.W przypadku doręczeń do innych miast i krajów nie gwarantujemy pisemnego potwierdzenia odbioru przesyłki. Dowodem dostarczenia wtedy jest potwierdzenie wydane przez kwiaciarnie realizującą.

19.RABATY. Użytkownik przy składaniu kolejnych zamówień ma prawdo do rabatu w wysokości do 5% jesli podczas składania zamówienia podał do 3 dat, o których a-kwiaty.pl ma przypomniec Użytkownikowi. Rabaty nie sumują się - nie można łaczyć ich z innymi promocjami i obniżkami cen.

20.Użytkownik posiada prawo dostępu do treści swoich danych dobrowolnie podanych podczas składania zamówienia ich poprawiania oraz usunięcia z bazy a-kwiaty.pl .
Baza danych osobowych kwiaciarni a-kwiaty.pl jest zarejestrowana w GIODO pod numerem 14802

21.Użytkownik otrzyma na adres e-mail Użytkowinika podany podczas składania zamówienia informacje o złożeniu zamówienia, po otrzymaniu wpłaty przez a-kwiaty.pl i po realizacji zamówienia.

22.Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji od momentu wysłania na adres e-mail podany przez Użytkownika podczas składania zamówienia, potwierdzenia z informacją o otrzymaniu wpłaty przez kwiaciarnie a-kwiaty.pl i skierowaniu zamówienia do realizacji.

23. Pliki cookies. Witryna sklepu internetowego a-kwiaty.pl nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas korzystania z Witryny, np do przechowywania informacji potrzebnych podczas procesu składania zamówienia.
Pliki Cookies wykorzystywane przez a-kwiaty.pl mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny..
W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej.

24. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane i przechowywane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza akceptację. Reklamacje dotyczące swieżości kwiatów muszą być złożone w ciągu 24godzin od terminu doręczenia. Pozostałe reklamacji w ciągu 7 dni od daty doręczenia. W przypadku reklamacji, każdą złożoną rozpatrzymy w terminie 14 dni.
25. Systemy płatności on-line:
Przelewy24 - operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

PayU Spółka Akcyjna zarejestrowana jest przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000274399. NIP 779-23-08-495




  Zamknij